Strikkekursus for lysegrønne strikkere

400,00

Er du i begyndelsen af din 'strikke-karierre' og har brug for kærlig og konstruktive vejledning? Vil du have styr på vendepinde, ud- og indtagninger, aflukninger, drejede masker og i det hele taget at læse en opskrift? Så er dette kursus skræddersyet til dig.

Model/varenr.: 2021 01 Lysegrøn

Naturligvis kan man altid finde hjælp online i strikkegrupper og på YouTube, men det er bare noget helt andet med 1:1 sparring og vejledning, at få vist og gentaget en teknik og forstå, hvad der sker. Når du deltager i strikkekurset, får du samtidig inspiration og læring fra det, de andre kursister laver og skal lære, og der er rig mulighed for også at udveksle erfaringer. Strikkekursus for lysegrønne strikkere er altså en investering i din strikke-succes fremover.

Deltagerforudsætning: Du skal kunne strikke ret og vrang. Resten lærer du på kurset.

Hos Knit Sisters' Studio tænker vi ikke karklude og halstørklæder som begynderprojekter! Faktisk vil vi anbefale, du strikker en slipover eller en trøje. Det er ganske vist lidt dyrere at købe materialer til, men når du følger kurset kommer du sikkert i mål. Har du købt garnet hos os, garanterer vi også et lækkert resultat.

Forud for første kursusaften skal du have valgt et strikkeprojekt samt de nødvendige materialer. Vi hjælper dig naturligvis gerne med det i butikken - men det skal altså være klaret forud for kursusstarten. Er du allerede godt i gang med et projekt, kan du også vælge at fortsætte med det i løbet af kurset. Det er altså ikke det samme projekt, alle kursister strikker, og derfor er det særligt vigtigt, at der er få deltagere. 

Kurset strækker sig over 5 uger og afholdes på mandage kl. 18-20. Der vil max. være 8 kursister, så der er god tid til at få vejledning og god plads imellem os.

Underviser: Karin Davidsen (@knitsister_karin), der er en virkelig garvet strikker med fuldt styr på teknikker og mange erfaringer. Karin er til daglig ansat hos Knit Sisters' Studio og oprindeligt uddannet håndarbejdslærer.

Kursus-mandage: 11/1, 18/1, 25/1, 1/2 og 8/2. Alle gange i tidsrummet 18-20. Det vil være muligt at handle i butikken undervejs eller før kursusstart. Butikken lukker almindeligvis kl, 17.30, men der vil være åben for kursister også mellem 17.30 og 18. Køb dog garnet på forhånd, da det tager noget tid at udvælge og evt. vinde op, og det er der ikke tid til på første kursusdag.
Afsæt tid mellem hver kursusgang til at strikke hjemme også.

Medbring de nødvendige materialer.

Karin sørger for, at der er både frisk te og kaffe på kanderne samt lidt til den søde tand.

Sted: Knit Sisters' Studio, Algade 44, 5500 Middelfart

Max. antal deltagere: 8 

Primær underviser: Karin Davidsen

Når du modtager din faktura og en ordreopdatering med status Klar til afhentning i butikken betyder det, at din tilmelding og betaling er modtaget - og vi glæder os til at se dig til kursusstart. (Du skal altså ikke afhente en adgangsbillet!)